Michelin

Michelin podepisuje tříletou smlouvu se společností China Coal Pingshuo

Michelin podepisuje tříletou smlouvu se společností China Coal Pingshuo

   Michelin a China Coal Pingshuo, největší povrchový uhelný důl v Číně, podepsali 10. července 2008 v Clermont Ferrand tříletou obnovitelnou smlouvu na poskytování nového typu služeb. Vedoucí čínský producent uhlí těženého z povrchových dolů (73 milionů tun v roce 2007) China Coal Pingshuo uzavřel smlovu s Michelinem na poskytování a údržbu pneumatik velikosti 53/80 R63 pro nákladní auta Komatsu 930E používaná v dolech. Coby vedoucí společnost na čínském trhu se 63 palcovými pneumatikami podepsal Michelin s Pingshuo smlouvu na dodávání pneumatik...

Větší úspora pohonných hmot za delší časová období

Větší úspora pohonných hmot za delší časová období

Pneumatiky spotřebovávají pohonné hmoty, protože se při každém otočení kola stlačují a absorbují tak energii. U nákladních vozidel spotřebují pneumatiky jednu nádrž nafty ze tří. Všechny pneumatiky však nemají tu samou výkonnost a úspora pohonných hmot právě proto z velké míry závisí na výběru té správné pneumatiky. Zvláště díky soutěži Michelin Challenge se o tom společnosti nákladní dopravy už poučily. Nyní si uvědomují, že pokud jejich vozidla mají pneumatiky Michelin Energy s nízkým valivým odporem, mohou snížit svou spotřebu pohonných...

Le Mans - KLÍČOVÁ ČÍSLA  pro rok 2008

Le Mans - KLÍČOVÁ ČÍSLA pro rok 2008

Vytrvalostní závody jsou jednou z nových forem motorového sportu, který nevyžaduje systém kontroly pneumatik. Michelin vítá tuto příležitost, aby mohl předvést výkon svých výrobků a vytáhnout z rukávu eso v podobě technologií, které využívá. 150 : Číslo představující počet přísad potřebných k výrobě pneumatiky pro Le Mans. Mezi tyto přísady patří jak přírodní, tak syntetická guma, styren butadien (kvůli přilnavosti), polybutadien (trvanlivost), a také textilní vlákna (nylon, polyester), pryskyřice, síra, vosk, oleje atd. 12 kg : Průměrná...

Le Mans 2008 24 hodin

Le Mans 2008 24 hodin

Trpělivost růže přináší – ale mezi účastníky 76. ročníku závodu Le Mans po ní nebylo ani památky. Po deštivém testovacím 1.červnu probíhala první kvalifikace od 19 do 21 hod. a od 22 hod. do půlnoci v ideálních povětrnostních podmínkách, což znamenalo, že týmy mohly intenzivně pracovat na vyhodnocování nejlepší varianty typu použité pneumatiky z nabídky Michelinu. Podle manažera Michelinu pro závody aut na 4 kolech Matthieu Bonardela byly výsledky velmi dobré. Podle očekávání se auta Peugeot 908 Hdi-FAP s pneumatikami Michelin rychle dostala na přední...