25tis. realizovaných objednávek
Společnost Pirelli se při vývoji inovativních řešení soustředí na inovace a technoligie. Jednou z posledních představených inovací společnosti Pirelli je Seal InsideTM, která umožňuje zachovat celistvost pneumatiky a také zabránit ztrátě tlaku v ní, dojde-li k jejímu propíchnutí. Pokud vás tedy potká nepříjemnost v podobě propíchnuté pneumatiky, můžete díky technoogii Seal InsideTM pokračovat v jízdě, bez naléhavé nutnosti pneumatiku vyměnit.
Jak tato technologie funguje? V pneumatice je obsažena vrstva těsnícího materiálu, která se stará o okamžité ucpání všech míst, kudy by mohl uniknout vzduch. Tato technologie funguje nejen v případě, že je cizí předmět uvnitř pneumaiky, ale také pokud už v ní zůstala pouze díra. Seal InsideTM v místě proražení pneumatiky utěsní vzniklou díru, aby z pneumatiky nemohl uniknout ven žádný vzduch. Ostatní vlastnosti pneumatiky přitom zůstávají stejné, je zachován výkon i bezpečí, řidič tak může bez problému pokračovat v jízdě.
Společnost Pirelli vyznává filosofii “plné mobility”, a právě do ní spadá i technologie Seal InsideTM. Tuto technologii mají samozřejmě i celosezónní pneumatiky Pirelli Cinturato All Season, jeden z nejnovějších produktů společnosti.
Tato pneumatika byla podrobena testu slavného italského magazínu Quattroruote. Technici z tohoto magzínu vystavili pravou přední pneumatiku Alfy Giulietta 1.4 Turbo 105 CV netradiční zkoušce. Pneumatiku propíchli samořezným šroubem a 4 mm hřebíkem. Poté s ní pokračovali v provozu a i po 452 km, pěti hodinách v rychlosti okolo 84 km/h, byla podle jejich slov stále “tichá a bezpečná”. To, že technologie Seal Inside funguje, potvrdila naprosto minimální změna tlaku po týdnu od testování. S touto technologií tedy bezpečně dojedete do cíle i bez nutnosti výměny pneumatiky.